16 Ağustos 2011 Salı

İlk ayımız bitmiş bile...

Ne zaman evlilik hazırlıklarına başladık ve ne zaman evlendik biz?
Neler yaşadık, neler paylaştık beraber...
Ne kadar tartıştık, nasıl barıştık.
Ne kadar sevdik birbirimizi ertelenmiş deli duygularımızla...

Sonunda senin oldum sen oldum, benim oldun ben oldun.
Kollarının arasında olmak ne kadar haz veriyor bana bir bilsen, bir an bile ayrılmazsın yanımdan.
Beni en çok mutlu eden adam, beni mutlu etmekten haz alan adam
ve mutluluğu herkesten daha fazla hak eden adam!

Şuan karşımda oturuyorsun ve bana öyle bakıyorsun ya içimin yağları eriyor...
Bakma sen kızdığıma uyandığında ters olsan da, ufacık sese zıplayıp beni korkutsan da, panik olsan da,
çoraplarını ve pijamalarını ortalıklara atsan da, temizlik yaparken görünen yerleri süpürsen de, papağınımıza olan sevgin yoğun olsa da, uykunda konuşsan da, bisikletlerimiz kapıda biblo görevi görse de, pudingimi katı bulmuş olsan da seni benim olduğun, bir ömrü benimle paylaşacağın, bastonlarımız elimizde birbirimizi kovalayacağımız için çok ama çok seviyorum.

Benim gibi sevgi ve ilgi arsızı bir insana katlandığın, gözyaşlarımı usanmadan sildiğin, ütüleri bekletiyor olmama 'boşver aşkım' dediğin, bana sürekli sarıldığın, şımardığın, şımarttığın, bana olan sevgini sürekli dile getirdiğin ve hissettirdiğin, hayallerin hayallerim olduğu için, benimle temizlik yaptığın için, sofrayı kurup kaldırırken yaptığın için, sen olduğun için, beni bu kadar sevdiğin için, canımdan bir parça olduğun, bu kadar içime işlediğin için çok teşekkür ederim sana sevgilim!

Biz çok uzun yollar kat ettik seninle, mücadelemizde başarılı olduk, savaşımıza galip geldik ve herkesi bize hayran bıraktık.

1 ay evvel bugün bu saatlerde söylediğim gibi:
HASTALIKTA SAĞLIKTA,
VARLIKTA ve YOKLUKTA,
EN İYİ GÜNÜNDE EN KÖTÜ GÜNÜNDE,
HER ZAMAN,
ÖLENE KADAR
SENİNLEYİM...

Şimdi benimle dans eder misin sevgilim?

SON NEFESİMDE ELİMİ SEN TUTACAKSIN
SON SÖZLERİMİ BİR SEN DUYACAKSIN
MELEKLERİN SÖZÜ VAR...

En kötü günümüz böyle olsun sevgilim, nice mutlu günlere, aylara, yıllara, asırlara...



Hiç yorum yok: