14 Ağustos 2011 Pazar

Pazar Temizliği Kocayla Yapılır

Pazar sabahlarını bilirsiniz. 
Çalışanı da, benim gibi evde oturanı da yataktan çıkmak istemez, keyif üzerine keyif yapılır.
Sonuç olarak o keyif dolu yastıktan baş kalkar ve maraton başlar.
Kahvaltı hazırlanır pazar gününe uygun, en güzelinden. 
Bugün bizim için farklı bir gündü. Kahvaltımız yaptıktan sonra kahvelerimizi içip hemen temizliğe giriştik.
Girişmez olaydık ama iyi ki giriştik:)
İkimizde bir ağızdan söylene söylene çalıştık. 
Ve bu söylenmelerle, gülerek temizlik yapmanın ne kadar güzel olduğunu keşfettim:)
Ben evimizde bulunan 3 adet tuvaleti ovalarken, kocişte mutfak ve salonu elektirik süpürgesiyle süpürmeye çalışıyordu. Eminim yeryüzündeki bir çok adama göre çok güzel süpürüyordu fakat görünen yerleri alıp görünmeyenleri bırakması beni hem söylendirdi hem de kahkahalara boğdu. 
Çünkü ben söylendikçe o sanki 100 yıllık temizlikciymişcesine konuşuyordu. 
Eee tek başıma ne çektiğimi anlaması şarttı... 

Ebeveyn banyosuna geldiğimde duşumuzun alttan su kaçırdığını görünce hemen kocişe seslendim. 
Söylenerek yine yanıma çıktı ve olanı görünce daha da sinirlendi ve bizim ''herşey dahil Rafet'imizi'' çağırdı. Onunla beraber banyonun altını üstüne getirdiler resmen... 
Kafamı klozetin içine kadar sokup ovalama işlemim boşa gitti tabi... 
Olsun sorun çözülsün ben yine yaparım diye düşündüm. 
Sonuç olarak yaptık. Evet bugün herşeyi beraber yaptık. 
Daha evvelki hayatında hiç bir işin ucundan tutmayan Begüm'ün neyle karşı karşıya olduğunu, 
kociş bugün 2 kişi yaptığımız halde anladı. Hem de camları silmediğimiz halde:)

Ve mutlu son: 
Tufan: ''Bu eve temizlikçi şart! Aaaa bu ne böyle. 
Sen konuş arkadaşınla 2 haftada 1, hatta uygunsa haftada 1 gelsin.''
Begüm:  Tamam peki akşam ne yiyelim?
Tufan: Yemek falan yemeyelim...

Kihkihkih.

Çok yorgunum ama bu yorgunluğumdan inanılmaz mutluyum.
Mutluyumda mutluyum mutluyumda mutluyum:)

Hiç yorum yok: