28 Kasım 2011 Pazartesi

BEN KALP HASTASIYIM!

Günler geçmek bilmiyor.
Hamile kaldığımı öğrendim, kan testine kadar vakit geçmedi.
Kan testi sonucunu öğrendik, doktora kadar zaman gelmek bilmedi.
Doktora gittik 1 hafta sonrasını beklemek zorundaydık o 1 hafta nasıl geçti bir biz biliriz bir de ALLAH!
Kesemizi görmeye gittik, 13 Aralık'ta kalp atışlarını duymak içi gelin dedi...
Şimdi 28 Kasım, saatler geçmek bilmezken günler nasıl geçecek bilmiyorum.

Aslında bugün geçmek bilmesin çünkü bugün BABAMIN DOĞUM GÜNÜ.
Canım babam...

Herkesin babası kendine iyidir. Herkesin babası kendine en baba babadır.
Ama benim babam farklı.
Benim babam herkesin sahip olmak isteyeceği bir baba ama o BENİM BABAM.
Ne güzel doğmuş, doğmuş ki benim babam olmuş.
Sanırım bir başkasının kızı olmaya tahammül edemezdim.
Annemin ve babamın kızı olmaktan gurur duyuyorum.
Ve onların tacını devralmak için saatleri bile sayıyorum.

İnşallah benim evladımda benim gibi babasını ve annesini bu kadar sever.
İnşallah benim evladımında tek kıskandığı ailesi olur.
İnşallah benim evladımında tek örneği ailesi olur.
İnşallah benim evladım bizi benim ailemi üzdüğüm kadar üzmez.

Yan komşunun duvarını dinlemeye hiç vaktim olmadı benim kalp dinlemekten.
Ben evlenmeden önce geceleri annem babam uyuduktan sonra onların kalp atışlarını dinlerdim.
Uyurken göbeklerine bakardım, şişip iniyor mu, nefes alıyorlar mı diye.
Benim yıllarım her gece bu şekilde geçti.
Şimdi bebeğimin kalbi atıyor.
Hissetmiyorum belki duymadım ama bilimsel olarak kalbinin atmaya başladığını biliyorum.
Bilmek yetmiyor. Duymak istiyorum. Dinlemek istiyorum. Hissetmek istiyorum.


Ben bilmediğiniz KALP HASTASIYIM.
Kaldı 15 gün...

Hiç yorum yok: