2 Aralık 2011 Cuma

GOOGLE AMCA CİNSİYETİ BİLEBİLİR BELKİ:)

Cinsiyetini henüz bilmediğimiz ve yaklaşık 1 buçuk ay sonra öğrenebileceğimiz
bebeğimize ''miniminicik'' diye hitap ediyoruz.
Fakat içime her ne kadar ilk erkek olarak doğup, 2 haftadır kızmış gibi gelse de,
sanki karnımı severken ''oğluuuum'' diyesim geliyor.
Belkide Tufan'ın sürekli ''oğlum, oğluuum,, hanimiş oğluum '' diye kendini ve beni şartlamasından dolayı...
Gerçi ''sağlıklı olsun da ne olursa olsun'' diyen bir kocam var.
Ama yine de miniminicikle ''oğluuuuum'' diye konuşuyor.
Kız çocuğu olan arkadaşlarını arayıp '' kızınızı pandikleyecek benim oğlum'' diyor, kızdırıyor:)

İlk kez iç sesim tek kalmıyor. Git-gel yaşıyorum. Zaten 2 seçenek var.
Ama dış etkenlerden çok fazla etkileniyorum hislerimde.
Çoğunluk erkek diyor sadece 3-5 kişi ''kızın olacak'' senin diyor.
Kimi neye aşerdiğimi soruyor.
Kimi kasık ağrısı ''kız'', bel ağrısı ''erkek'' diyor.
Annem '' senin kızın olacak bana yaşattıklarını sana yaşatacak'' diyor:)

Valla cinsiyeti ne olursa olsun ama BİZİM olsun, SAĞLIKLI olsun.
İşte insan merak ediyor:)

Bu arada hurafelere inanmasam da, inanıyormuş gibi yapıp kendimi teselli ediyorum edindiğim anlık beni tatmin eden ya da yıkan bilgilerle.
Doktorumum kızmasına rağmen ''google amcadan'' hala kurtulamadım.
Hala araştırmalarım, forumlardaki diğer anne adaylarıyla diyaloglarım, hamile kalmak isteyenlerle paylaşımlarım tam gaz devam ediyor.
İnternetten yalan yanlış bilgilerle, okuyabileceğim korkunç hikayelerle kendimi boşu boşuna strese sokabileceğimi, orda yazılanları oturup benim de bir site açıp yazabileceğimi ve benim bir doktor olmadığımı yüzüme vuran doktoruma inat ben hala doktorculuk oynamaktayım:)

Tabi bunları 13 Aralık'ta Kahraman Bey'e söylemeyeceğim:)
Gayet uslu bir anne olduğumu, bütün dediklerine uyduğumu söyleyeceğim kihkihkih:)

Tabi Tufiko beni ele vermezse:)



Hiç yorum yok: