2 Aralık 2011 Cuma

HENÜZ GÖRMEMİŞİN EMBRİYOSU :)

6+5 Hafta oldu...
Günler aslında hızlı geçiyor ama ben yavaşlıyorum sanki.
İlk öğrendiğim günü hatırlıyorum da, daha 4 haftalık bile değildi miniminicik.
Şimdi henüz duymadığım kalbi atıyor. Gözleri oluşuyor, o mıncıklamaya doyamayacağım elleri ve ayakları oluşmaya başlıyor.

İçimde bir canlı büyüyor...
Heyecan, stres, korku, mutluluk bütün duygularım birbirine giriyor.

Henüz mide bulantım yok. Sadece karın kısmımda bir hassaslık ve ağırlık söz konusu.
Eğilip kalkarken belim ağrıyor. Mutfaktan çok tuvalette vakit harcıyorum:)
Yatarken ayaklarımı sığdıramıyorum. Fazlalık kalıyorlar. Bütün kokuları hisseden bir burna sahibim.
Şişkinliğimle minimiciğimin babası ne kadar ''gaz o gaz'' diye dalga geçse de ben kilo almaya başladım ufak ufak:)
Ama hepsi miniminiciğimiz için...
Şuana kadar sorunsuz bir hamilelik yaşıyorum, inşallah sonuna kadar böyle devam eder.

Gelelim kilo problemimize.
Her hamile kadının en büyük derdidir kiloları.
Ben 54.7 kg ile hamile kaldım. Doktorlar 8-10 kilo alımını normal olarak karşılıyorlar.
Kiloyu bebeğe alın kendinize değil diyorlar.
Ama bünyeye göre değişiyor bu.
Kendimi her ne kadar kilolu hayal edemesem de miniminiciğim için razıyım 50 kilo bile alsam razıyım!
Yeterki o sağlıklı olsun. Yeter ki eli yüzü düzgün olsun.
Ben daha 7. haftama girdiğim bu günlerde kendimden çoktan vazgeçtim. :)
Ah annem! Ne kadar kızıyordum sana ''off kendi hayatına bak, kendini düşün benden önce'' diye..

Ne oldu Begüm Hanım!!!
Annenize bu kadar söylendiniz, kavgalar ettiniz, kırdınız geçirdiniz!
Görmemişin embriyosu olmuş misali; daha ana rahmine düştüğü andan itibaren kendinizden vazgeçtiniz!!!

Şaka bir yana;
Kendime kızmaya bayılıyorum! Hatalarımı yüzüme vurmayı seviyorum.

Annemin diline düşeceğim. Annemin ''ben sana demedim mi''lerinle boğuşacağım, Annemin'' böyle oluyormuş değil mi kızım''larını dinleyeceğim.

Ve eğer Allah anneme acırsa BUĞLEM TUANA ya da BUĞLEM TAİLA,
bana acırsa BATIN TAHA'ya sahip olacağım:)

Hangisini mi istiyorum?
Bana kalsa ikisi bir arada istiyorum:)

Bizim çocuğumuz kesinlikle görmemişin çocuğu olacak ve erkek olursa pipisini, kız olursa totosunu koparacağız:)


Hiç yorum yok: