3 Aralık 2011 Cumartesi

♥ MİNİMİNİCİĞİMİZ ♥

Sen miniminiciksin.
Babanla benim için çok önemlisin.
Senin varlığını anladığımız o 2 çizgi varya, onu bile öpüp sevecektik meleğim... 
Saklıyorum senin için.
İlk ultrason görüntün sürekli önümde, elim sürekli senin üzerinde. 
Biliyorum hissediyorsun.
Kararlı bebeğim, iradeli meleğim, azimli mercimeğim. 
Sıkı sıkı tutunduğun yerden vaktin gelene kadar, doktor amcan seni alana kadar hiç ayrılma sevgilim.
Kıpırda, tekmele, vur ama bizimle dur.
Bak babişkona senin için , bizim için çırpınıyor.
Senin varlığını anladığı o ilk andan beri seninle konuşuyor.
Biz seni çok seviyoruz.
Senin için yemediğim şeyleri yiyorum, senin için sevmediğim sütü kana kana içiyorum.
Sana yarasın, sen sevmemezlik yapma diye...
Sen büyü koca kazık ol diye:)

Hayatımda ilk kez sağlığımı düşünüyorum ben. 
Çünkü benim sağlığım senin sağlığın bebeğim...

Ah bir de şu sigarayı aşerir gibi arzulamasam...
Ama hiç umut olmayan ben senin için yıllardır içtiğim sigaramı bırakıp en hafifini en az zararsız olanını içiyorum, canım çektikçe... 
Önce mücadele ediyorum senin için, sinir ve stres olmaya başlayınca hemen yakıyorum. 
İstemiyorum senin stresimi, sinirimi hissetmeni...
Sen sadece seni ne kadar sevdiğimizi hisset, sen sadece sana faydası olan ne varsa al benden.

Hafta hafta, gün gün ne durumda olduğunu araştırmaktan televizyon izleyemez oldum. 
Tek derdim sensin. 
Mesela şuan ellerin ve kolların, ayakların oluştu, kalbin dakikada 150 kere atıyor(henüz duymamış olsakta), 
gözlerin, kulakların oluşumunu tamamlamak üzere... 

Bizden hiç kopma meleğim. Hep bizimle ol. Bizimle kal.

Evlendikten sonra annemin ve babamın değerini anladığımı sanmışım. 
Oysa ki şimdi çok ama çok daha iyi anlıyorum. 

Bu en kutsal duyguyu bana da yaşattırdığı için Allahıma sonsuz teşekkür ediyorum. 
Anneannen gibi bir annen olacağı için çok şanslısın yavrum.
Ben ne kadar sevildiysem seni fazlası kadar seveceğim, eksiği olmayacak.
Hele baban...
Şimdiden çıldırıyor senin için.
Tabi amcaların, dayıların, teyzelerin, büyük teyzelerin, babaannen, deden , anneannen ve deden...
Çok büyük sürprizler bekliyor seni miniminiciğim benim.
Nasıl şımartıldıysam seni öyle şımartacağım.


Cinsiyetinin hiç önemi olmasa da ne olduğunu o kadar merak ediyorum ki 
Sana kızım&oğlum demek için resmen günleri sayıyorum. 
En az 4 haftamız var bunu öğrenebilmemiz için.
nasıl gelirsen gel de sağlıkla gel bebeğim, 
Baban seni 'oğlum' diye seviyor ama kız olursan da 'canım kızım' diye sevecek. 
Eğer kızsan, kızma babana bebeğim. 
O kendi kendine eğleniyor, kız ya da erkek farketmez seni herşeyden çok seviyor... 

Annen baban o kadar sabırsız ve aceleci ki... 
Sen bize benzeme olur mu yavru kuzum?

Şimdiden bir çok arkadaşın var.
Şeyda teyzenin senden 7 hafta büyük bebeği senin karındaşın olacak. İlk arkadaşınla çarşamba günü tanışacaksın bebeğim. Daha sonra Meryem teyzenin kızı, Duygu teyzenin kızı, Sitare teyzenin kızı, 
Nagihan teyzenin kızı, Gizem teyzenle Ercan amcanın kızı... 
Hepsi senin arkadaşın olacak canım benim. 

Şeyda teyzenle Çarşamba günü pazara çıkacağız, sizi karnımızda nasıl daha rahat ettiririz diye kendimize hamile yastığı bakacağız. 

Aramızda kalsın ah bir erkek olursan bütün hepsi aşık olacaklar sana, paylaşamayacaklar seni :))
Ve 2 kız kuzenine göz açtırmayıp, onları himayen altına alacaksın, aynı babanın oğlu olacaksın:).

Sevgilim. Aşkımsın sen benim.Anneye duyulan aşktan bile farklı bir aşksın sen. Evlatsın. 
Canımın içinde büyümeye çalışan bir cansın.
Senin canını yerim ben. 


Seninle konuşmak o kadar güzeldi ki bende dayanamadım yazmaya başladım.
Okumayı öğrendiğin zaman belki okursun bunları...

Hadi şimdi süt içmeye...











Hiç yorum yok: