6 Ocak 2012 Cuma

GEYİKSE BU KADARCIK GEYİK:)

12. Haftamızı sürüyoruz...
Diş tedavimize başladık.
İştahımız öyle bir açık ki, 7/24 yemek istiyoruz.
Doktor kontrolümüze 1 hafta kaldı, heyecanımız dorukta.
1 ay evvel tanıştığımız meleğimiz eğer kendini gösterirse cinsiyetini öğrenebileceğiz.
Aşermeler feci...
Burnuma gelen kokular, öyle güzel geliyorlar ki, ağzım sulanıyor.
Aşermenin ne demek olduğunu bu ay çok daha iyi anladım.
Unuttuğum, ya da hiç duymadığım, ya da hasret kaldığım o kokular hep burnumun dibinde...
Ne kadar tuhaf.
2 haftadır ilk 2 aya göre çok daha iyiyim.
Halim var, enerjim var.
Duygusallık tavan durumda.
Alınganlık fena...
Hadi beni bilen bilir sulugözümdür. Ama şimdi o gözyaşı sanki çıkmak için bekliyor.
Mutlu olsam da üzgün olsam da, n'olursam olayım çıkmak için can atan gözyaşlarım var.

Cinsiyet tahminlerinden sıkılmış durumdayım.
Her tahminde bulunan %100 diyor. Ve hiçbirininki birbirini tutmuyor.
Kız diyenler çoğunlukta.
Bense %50'de kalıyorum.
Hem ne istediğime karar veremiyorum, hem ne olduğuna..
Hisleri bu kadar kuvvetli birinin bunca %100 tahminlerden sonra bir şey hissedememesi çok normal:)

Hamile kadınların rüyaları gerçek çıkıyorsa eğer ultrasonda pipişkoyu göreceğiz:)
Ayy babamızın yüzünü çok merak ediyorum pipişkoyu görürsek eğer:)

Neyse bugünlük bu kadar yeter. Ocakta yemeğim, karşımda manzaram, fonda müziğim var...
Hiç geyik havamda değilim.

Çok ama çok romantikim:)))

Hiç yorum yok: