20 Şubat 2012 Pazartesi

İSİM TRAFİĞİNDE DURU'YA YEŞİL IŞIK YANDI DA; İKİNCİ İSİM(LER)İ SARI IŞIKTA TAKILI KALDI

Kızımın adını daha cinsiyetini bilmeden belirlemiştim.
Tabi 2 isim vardı aklımda.
GÜNEŞ ve DENİZ...
Fakat ikiside unisex isim olduğundan oğlum olsa da koyabilecektim.

Hamile kaldığımı öğrendiğim vakit doğacak çocuğuma hiç bir ismi yakıştıramaz oldum.
Benim kızımdı o.
Babasının kızıydı.
Annesi prenses, babası çok kuvvetli rüzgardı.

Kızım olduğunu öğrenmeden bir gün evvel DURU isminin kızımıza çok yakışacağını düşündük babasıyla...
Yanına DENİZ'i uygun bulduk.
DURU DENİZ...
Yaklaşık 2 aydır Duru Deniz diyoruz...

Fakat benim yıllardır en sevdiğim isim olan Deniz sanki Duru'nun yanına olmuyor.
Yakışmıyor.
Ya da yakışıyor ben aç gözlülük yapıyorum. Bilmiyorum.
İkisi birden D harfiyle başlamasın en azından diye düşünüyorum.

Şimdi kafamda 2 isim var.
Biri ADA diğeri TALİA...

Talia'nın anlamı: 1. Tulû eden, çehre. 2. Talih, şans, kısmet.

Şimdi;
 ADA DURU & DURU ADA ya da; TALİA DURU & DURU TALİA

Ne olmalı kafam karıştı. Babamız ADA olsun istiyor.

İleride ismini sevsin istiyorum. İsmi gibi olsun istiyorum.
Adını severek söylesin, adıyla kimse dalga geçmesin istiyorum.
Bana hep gümgüm derlerdi mesela...
Demesinler benim DURU kızıma...

Ah bu kararsızlık.
Ah bu annelik.
Ah ah!

Nasıl hitap edeceğimi şaşırıyorum prensesime.

Ah şimdi bir de İZMİR girdi aklımıza.

Yoksa İZMİR DURU...

Tamam be tamam sustum.
Daha 4 ay var önümüzde...
İçimden düşünüp, son kararımı sizlerle paylaşacağım.

Kafam karışık olduğunda kelimelerim yarışıyor, cümlelerim karışıyor.

Hadi sustum:)

Hiç yorum yok: