27 Şubat 2012 Pazartesi

VE İŞTE O AN'LAR...

Amanın bu da neydi denilen an'lar...
Evet evet o an'lar.

19. haftamızı geride bıraktığımız bugünlerde, 'ayy, o da neydi, eveeeet, bak yaaa' diye kısa kısa konuşurken buluyorum kendimi. İlk 3-4 ay sadece psikolojik olarak varlığını hissettiğim bebeğimi
artık karnımda yavaş yavaş titreşimler halinde hisseder oldum.
Nasıl muhteşem bir duygu anlatılmaz anca yaşanır...
Sanki balık gibi kayıyor, ya da kelebek kanadın çarpıyor. Minik kıpırtılar...
Henüz güçsüz olsa da ''ben burdayım'' mesajları veriyor güzel kızım.

İnternet doktorculuğunu bırakmakla bırakmamak arasında bir yerlerdeyim.
İlk zamanlardaki gibi takip etmiyorum.
2 haftada 1 ''acaba ne durumdayızdır'' diye bakmadan edemiyorum.
Tabi yazılanlara göre de psikolojim değişiyor. Hamileyim ya:)
Sırt ağrısı olur derse sırtıma, baş ağrısı yazıyorsa başıma hallenmeler oluyor:)

Fazla uzatamayacağım.
Ocakta yemeğim var, vaktim dar:)
Seviyorum sizi...

Bu arada vaktimin çoğunu alan bloglar'da yok değil.
Bunlardan 1 tanesi

http://blogger-anneler.blogspot.com/2012/02/roportaj-isteyenler-bloglar-kimler.html#comment-form

Bakalım bizimle ne zaman röportaj yapacaklar:)



3 yorum:

Filiz dedi ki...

evet düzelmiş :) ne güzel telaşlar içindesin, kız annesi olmak çok güzel bir duygu :) bu günlerin kıymetini bil bol bol naz yap eşine :) son yazımı okuyunca daha iyi anlarsın beni :) birde kelime doğrulamayı kaldır begümcüm

Begüm Bağcı dedi ki...

Telaş...
Bugünlerde en sevdiğim hal.
Kelime doğrulama kaldırılmıştır:)

bizim EV dedi ki...

Evet filiz hanim tam ustune basmis. bu donemde erkekler en naz yapilabilir kivamda oluyor. sakin firsatini kacirma. filiz hanimin yaptigi yanlisi yapma asermiyorsan bile, aseriyormus gibi yap, naz yap. Buarada soylemeden edemiyecegin cok hos bir bayansi. umarim kocan bu guzel annenin kiymetini biliyordur.