11 Mart 2012 Pazar

BÖYLE STAJA CAN KURBAN:)

Bazen ne yazacağını bilemediğin, çok mutlu an'lar olur ya hani... İşte o an'lardan birindeyim. 
Kızımın minicik tepikleri, eltimin 1 buçuk yaşındaki kızı Derinsu'nun oyunları...
Daha mutlu olacağımız gün sanırım bebeğimize kavuşacağımız an olur.
Son bir kaç gündür, bayağı uzak kaldım internetten. Bundan çok memnunum. Derinsu'yla stajdayız:)
Çünkü bütün vaktimi eltimle ve Derinsu'yla geçirmek inanılmaz keyifli. 
Derinsu'nun cümleleri, oyunları, Pepeesi, Kaiosu, Halay çekişi, uf istemesi(su), şeker yiyişi, kucağıma zıplaması, Durunun odasına gidelim mi yengem dediğim zaman, zıplayarak '' didelim, kardesin bunlar, onlar menim deyip Duru'nun eşyalarını bize anlatışı, hayvan taklitleri, ağlaması, gülmesi, kahkahaları... 
Onu hayranlıkla izliyorum. Ve bir an bile sıkılmıyorum. Allahım nazarlardan saklasın.
Bu kadar sevilirmiş bir bebek... 
Yıllardır bebek görmeyen ben onun ağzından 'gengeee' diye bağırışını duyduğumda çılgına dönen ben, 
Duru'nun 'anne' deyişini duyunca ne yaparım bilemiyorum. 
Zaman öyle güzel geçiyor ki...
Şimdi eltim Funda bebişi uyutuyor, bende fırsattan istifade biraz duygularımı, yaşadıklarımı karalamak istedim. 
Allah nazarlardan saklasın Derinsu'yumuzu, Duru'muzu ve bütün evlatları...

Şimdilik bu kadar:)
Salı günü doktor kontrolümüz var. 
6. ayımızın kontrolüne gireceğiz Allah nasip ederse. Artık doktordan sonra yeni bilgilerle blogumun başına otururum:) 

Hiç yorum yok: