19 Mart 2012 Pazartesi

KARARSIZLIK EN BÜYÜK KARARMIŞ

Kararsızlık en büyük kararmış, doğumu nerede yapsam diye düşünürken.
Hala net olmamakla birlikte pek bir netim aslında.
Doktorumdan çok memnun olduğumu daha evvel milyonlarca kez yazmıştım.
Ama doktorum eşim ve benim aileme 550 km uzakta.
Birinci dereceden yakın akrabaların görebileceği bir doğum olmasının sıkıntısı beni çok ama çok daraltıyor. İkinci dereceden akrabalara ''aa gelmeyin 1 hafta sonra biz kalkıp geleceğiz'' demek hiç hoş olmuyor.
İnsanlar görmek istiyor, hastaneye gelmek istiyor. En güzel günümüzde bizimle olmak istiyorlar.
Haklılar...
İzmir'de doğum yaptığımda belki çok güvendiğim doktorumun ellerinin altında mutlu mesut ameliyata gireceğim ama ya sonra? Ya 1 hafta sonra gitmemelisin derse? Ya başka sorunlar çıkarsa?
Gelen insanlar İzmir'de bana mı bakacaklar, bebekle mi ilgilenecekler, yoksa evde yemekti, içmekti onu mu düşünecekler? Hem duygusal hem mantıklı düşünmek gerekiyor sanırım.

Benim gözüm ve gönlümle baktığın zaman İstanbul'da doğum yapmam çok daha mantıklı.
Kimseyi bebeğimden mahrum etmemiş olurum. Hem de yapacağımız masrafı yarıya indirmiş olurum.

Sonuç olarak düşündüm taşındım, taşındım düşündüm.
Bizim için en sağlıklısı İstanbul'da olmak.

Plan kurulur, ama Allah'ın istediği olur.
Yaşayıp göreceğiz.


Ama İstanbul doğumlu, İzmir'de yaşayan kızım olsun istiyorum!

5 yorum:

demetozgol.com dedi ki...

Ne güzel tatlı telaşlar vardır şimdi sizde.Yeni bir anne olarak tavsiyem kesinlikle doktoruna güveniyorsan ona yakın bir yerde doğumunu yap diğer insanları düşünme onlar doğumdan sonra zaten hep yanında olacak.Ama doktora güven öyle kolay kazanılmıyor bu çok önemli.Önemli olan senin her ay kontrollerinde gördüğün alıştığın doktorunun doğumda yanında olması...

Müge'nin Listesi dedi ki...

istanbulda doğan izmirde yaşayan bir kız...kulağa ne hoş geliyor...hersey gonlunuzce saglıkla olsun

bende ıstanbulda doğum yapıp kızımı dogada buyutenlerdenım. nomal dogum yaptım. dogumdan sonra kalkıp sek sek bile oynayabilirdim...hersey cok kolay oldu...Umarım sızın ıcınde hersey saglıkla ve kolaylıkla gecer...

blogger annelerinden geliyorum.Bizde bekleriz.
mugeninlistesi.blogspot.com

Sevgi dedi ki...

"blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim "

allah sağlıkla gelmesini nasip etsin inşallah.. ama hem istanbullu hem izmirli olursa havasından da geçilmez hani..

Fincan Teyze dedi ki...

sağlık la kucağına almanı dilerim. blogger annelerinde gördüm siteni, biz de bekleriz.

servis dedi ki...

Sayın blog yöneticisi blogunuzdaki paylaşımlar herkes tarafından çok begeniliyor bizde Muayene bacasi olarak başarılarınızın devamını diler.