11 Nisan 2012 Çarşamba

GÜNLÜK OLMUŞ HAFTALIK:)

Blogumu ne kadar ihmal ettiğimi görünce hüzünlendim. Oysa dakika dakika rapor veririm diye açmıştım ben sayfamı:) Okuyanlardan ziyade, bir nevi kendim için, ileride okumasını istediğim kızım için günlük tutmaktı niyetim. Ama bakıyorum da haftalık olmuş benim sayfam:(

Bu ara Temmuz 2012 anneleriyle bayağı bir meşgulüm... Kimine göre 'ne kadar gereksiz' gelse de ben ve benim gibi tecrübesiz anne adayları için bayağı bir gerekli paylaşımlarda bulunuyoruz. Sonuç olarak hepimiz 6 buçuk aylık hamileyiz. Endişeliyiz, heyecanlıyız, mutluyuz, bazen mutsuzuz, kırılganız, neşeliyiz... Paylaştıkça büyüyoruz... Kadınlar Kulübü'nde iki çizgiyi birlikte görüp, bugünlere birlikte geldik. İlk haftalarımız, bebeklerimizin kalp atışlarını duyduğumuz o an'lar, fasülyelikten insan kıvamına giren minicik bedenler, cinsiyet heyecanları, öğrendikten sonra hazırlıklarımız, yaşadığımız fizyolojik ve psikolojik sıkıntılar, ağrılarımız, sancılarımız, büyüyen karınlarımız... Biz çok şey paylaştık bu kısa sürede. Ve inanıyorum ki daha paylaşacak o kadar çok şeyimiz var ki...  Bu arada aşağıda ki fotoğraf sadece bir elin parmakları kadar. Bu kadar değiliz, daha fazlayız...



Aldığım yeni hamile haberleri ise beni inanılmaz heyecanlandırıyor. Evlenip o mutluluğu yaşadığım zaman ''herkes evlensin, evlenmeyen kalmasın' diye basbas bağıran ben, şimdide 'isteyen herkes hamile kalsın' diye dua eder oldum. Ve ilk olarak Tebessüm'den aldığım haber beni çok mutlu etti. İkimiz aynı zamanda istiyorduk, ve şimdi nasipse bebeklerimizin arası 5 ay olacak:) Tebessüm 2 aylık hamile... Ve Aylin. Tufiko'nun arkadaşının eşi. O da bizimle beraber istiyordu, şimdi o da 1,5 aylık hamile:) Yaşasın benim güzel kızımın ne kadar çok arkadaşı olacak... Bu arada sadece 7 hafta aramız olan ilk hamile arkadaşım Şeyda 33. haftasını bitirmek üzere. Onun için geri sayım başladı bile. Allah hepimize bir avazda, sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin. 

Bu arada ''anne'' olan bir çok arkadaşım daha var. İsimlerini paylaş paylaş bitmez. 2011-2012 yılında çocuk patlaması olduğunun inancındayım:) Ya da ben hamileyim diye her yerde hamile görüyor, her yerde doğum yapmış kişiyle karşılaşıyorum. Bilemeyecüğüm:))) 

Bana gelecek olursak 25+4 yani 26 haftalık oldum. Yolun yarısını geçtim. 
Eğer zamanında doğarsa 13 haftalık yolumuz kaldı. İyice ağırlaşmaya başladım. Karnıma bakanlar ''aa hamile'' diyebiliyor artık. Bende göbeğimi gere gere gezebiliyorum. Bebeğim hızla büyüyor. Sesime tepki veriyor. Babasının elini bile hissetmeye başladı artık. Konuştuğum zaman, eğer uyanıksa resmen karnımı deliyor. Bazen korkuyorum göbeğimi delecek diye:) Benim mercimek kızım artık kocaman abla oldu karnımda. Bu cuma günü doktor randevumuz var. Bakalım boyu posu ne alemde:) Annesinin bunca yedikleriyle kilosu ne kadar olmuş benim prensesimin... Uykularımızdan uyanmalarımız da başladı. Gerek idrar yollarıma kızımın yapmış olduğu baskıyla, gerek dönememenin vermiş olduğu huzurlu huzursuzlukla. Sabahları ezan saatinde mutlaka uyanıyoruz. Son bir kaç gündür erkenden yatıyoruz. Sağlıklı yaşam moduna geçtik:) 7/24 uyayabiliyoruz:) 
Her hamilede olur muydu bilmiyorum ama benden büyük göbek gördüğüm zaman ''acaba benimki küçük mü'' diye üzüntüye kapılıyorum. Ama sonra mantıklı düşününce hemen geçiyor. Herkesin karın yapısının, vücudunun bir olmadığını hatırlıyorum. 

Bu arada daha mutlu bir haberim var; ayaklarım artık tam 35 oldu:) 34 numarada sadece terlikler oluyor:) Hedefim 36:)

Bu arada çöp adam çizemeyen ben resim yapmaya başladım. Hem güzel vakit geçiriyorum, hem rahatlıyorum. Ben beceremem diyen herkese tavsiye ederim:) Çünkü beceremem diyerek başladığınızda, döktüğünüz, bulaştırdığınız boyalar için kendinize kızmıyorsunuz, tam tersi keyif alıyorsunuz. Ne de olsa yetenek'sizsiniz:)





Okumam gereken kitaplarım birikti... Bir de hiç kitabım yokmuş gibi 3 adet daha kitap aldım:) 










Temizlikçi konumuzu merak ediyor olabilirsiniz; hemen aydınlatayım sizleri... Zamana bıraktım, ama asıl önemli olan gün YARIN! Çünkü ona yarın bizden gittikten sonra ya aramayacağım devam edecek, ya da 'bir daha gelme' deyip herhangi bir sebep belirtmeyeceğim. Ama önce bazı şeylerden iyice emin olmam gerekir. Ki aslında eminiz de... Neyse. Bu konu hakkında çok fazla konuşmak istemiyorum. 


BUGÜNLÜK HEPİNİZİ BENİM BEBEKLİĞİME BENZETİLEN, İNŞALLAH BEBEĞİME BENZER DİYE BAKTIĞIM, BU DÜNYALAR GÜZELİ BEBEĞİN ÖPÜCÜĞÜYLE ÖPÜYORUM:)



1 yorum:

Fincan Teyze dedi ki...

Sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Eminim çok güzel bir anne olacaksın. Çok da güzel bir bebek olacak hele senin için dünyanın en güzel bebeği olacak. Annem der ki, kirpi yavrusunu pamuğum diye severmiş. Bizim pamuklarımızda öyle işte ;)