19 Nisan 2012 Perşembe

HAMİLEYSEN GÜZELSİN!

Her kadın kendini biraz beğenmiştir. Hele hamile kadın kendini beğenmişliğin ve beğenmemişliğin en üst boyutundadır. Bir gün bir uyanırsın dünyanın en güzel kadınısındır Adriana Lima bok yemiştir yanında, diğer gün bir uyanırsın o nasıl bir ucubeliktir, aynaya bir kez baktın mı o gün bir daha barışamazsın aynayla. Hayatında hiç bitöeyecek bir günmüş gibi gelir o gün sana. Benim bir kaç kez başıma geldi...
Yataktan çıkmak istememekle baş gösterir ilk o ruh hali. Daha sonra ''kalkmam lazım'' dersin, içmen gereken ilaçların seni bekler. Elini yüzünü yıkamak için lavobaya girersin, aynaya bir bakarsın ''AMAN ALLAHIM'' o nasıl bir sıfattır! ''Evet o gün bugün, ben bugün çirkinleştim, kızım aldı bütün güzelliğimi'' diyerek çirkin hissetmenin vermiş olduğu o negatif enerjiyi karnındaki meleğin aldığını düşünerek hafifletirsin az da olsa. Mutfakta işler seni bekler, yatak odasında çoraplar bir yandadır, yatak dağınıktır, yemek yoktur... Ve sen hiç birini yapmak istemez, kendini yaşam alanındaki koltuğuna devirir, üzerine pikeni alır, elinde kumandan zaping yapar durursun boş gözlerle. Her geçen saat aleyhine işler, çünkü bugünün işini yarına bıraktığın zaman yarının işleride birikir ve işinden çıkılmaz bir hale gelir, karnın burnunda halinle... Kalkmak gerekir. Ruh bozukluğunun, aynaya bakınca hissettiğin çirkinliğin tamamen elden ayaktan keser seni. Ama sonra bir güç dokunur omzuna ''hadi melek uyan, gün senin günündür'' Evet 9 ay boyunca her gün benim günümdür diyerek bir gaza gelişle kendini önce duşa atarsın. Güzelce ılık bir duş alır, en sevdiğin vücut losyonların, şampuanlarınla bakımını yaparsın. Banyodan çıkıp üzerini giyer, saçlarınla uğraşır, tırnaklarına bakım yapar, makyaj yaparsın. Ve işte hazırsın! Evet şimdi evinde seni bekleyen işleri neşeyle yapabilirsin.
Dünya güzelisindir, evin en güzel ev, yemeklerin en lezzetlidir. Aynalar seni çağırır sürekli...
Karnına daha bir güzel bakar, daha bir şevkle okşar, kızının senden güzel olacağının hayalini kurarsın.

Hamilelik güzel şey... Sanırım ben bu halimi çok özleyeceğim.
Kadının kendini en kadın hissettiği, hiç hissetmediği kadar güzel hissettiği ve hissettirildiği bu cennetlik dönemde cehennemlik bir kaç dakika umrunda bile olmaz.
Bir gün kendimi rezil gibi hissettiğim an'da oturup o 'an birebir neler hissettiğimi kaleme alacağım. :)
Emin olun kendimi kötü hissettiğim o an'lar dakikalar sürecek ve ben yazımın ortasında ılık bir duşa girip, kendime gelmiş olup, yazıma öyle devam edeceğim...

İnsanlar 'aaa sen güzelleşmişsin, nasıl senin kızın oluyor, çirkinleşmen lazım'' dediklerinde kendini kötü hissedersin. Az kilo almışsın dediklerinde kendini senden büyük karınlı hamişlerle kıyaslar kendini kötü hissedersin. ''Acaba benim kızım gelişemiyor mu'' diye... Aaa çok kilo almışsın diyenler olur moralin bozulur ''ah bu kilolar nasıl gider sonra'' diyerek...
İNSANLARA KULAK ASMAMAYI 3. AYINDA ÖĞRENİYOR HAMİLE BİR KADIN:)
Çünkü biliyor; bazısı konuşmak için konuşuyor, bazısı gördüğünün tersini söylüyor, bazısı seni mutlu etmek için bazısı mutsuz etmek için yalan söylüyor.
Ondan dolayıdır ki DOKTORUN, KENDİN ve KOCAN hariç herkese gülümsemek, ''evet ya' deyip geçmek.

Yüzün çirkinleşse de, fiziği bozulsa da SEN KİMSENİN KOLAY KOLAY SAHİP OLAMAYACAĞI EN ÖZEL HİSSİYATA SAHİPSİN. ''ANNELİĞE''... Ana rahmine düştüğü an'dan sonra, kalp atışlarını duyduğun o an'dan itibaren HERŞEYİN EN GÜZELİ ONA OLSUN, BENDEN ALSIN EVLADIMA VERSİN diye düşünmeye başlıyorsun.

Yaşayanlar derdi, güler geçerdim. Şimdi gülenlere diyorum ki ''YAŞAYINCA ANLARSINIZ''...

Hele bi tekme yiyin bakalım karnınıza, karnınız mı umrunuzda oluyor, yüzünüz mü, eliniz mi, kaşınız mı? :)

Herkesi seviyorum, dünyayı seviyorum, kendimi seviyorum, kocamı seviyorum
AMA EN ÇOK KIZIMI DURU BELİS'İMİ SEVİYORUM.

Benim prensesim artık annesinin göbişinin içinde 7 aylık:)

Sevgiler;

1 yorum:

Endi'nin Mutfağı dedi ki...

Merhabalar
Ne tatlı bir blogmus burası iyi ki gelmisim iyi ki üye olup takibe almısım:)
Beni merak edersen www.endininmutfagi.com

Sevgilerimle