1 Aralık 2011 Perşembe

YAZMAK İÇİN YAZIYORSAM, OKUMAK İÇİN OKUYUN

Ben seviyorum.
Geceyi seviyorum, gecenin getirdiklerini seviyorum.
Yemeyi seviyorum, açlık ve tokluğun arasındaki o hali...
Uyumayı seviyorum, ayaklarımın ısınmasını seviyorum.
Doğan güneşi seviyorum, evin içinde dolandığı hali...
Yazı yazmayı seviyorum, gözlerin yazılarımda gezinmesini seviyorum.
Mutsuzluğu seviyorum, onca hüznün bana getirdiği mutluluk hali...
Seni seviyorum, beni seviyorum.
Senle beni seviyorum, yepyeni bir cana can katma halimiz...

Seni seviyorum.
Bizi seviyorum.

Aynı çatı altında yaşamak müthiş bir duygu. Seviyor ve seviliyorsan...
Kavga etmek paha biçilemez.
Şiddetli bir kavganın şehvetli bir barışması var evlilikte.
Aşk var.
Sevgiliyken mesaj yazmaktan yamulan parmakların, mesajları okumaktan bozduğun gözlerin hep dipdibe.

Nazar var. 
Kıskançlık var.
Haset var.

Tartışma olması bu 3'ü arasında çok doğal.

Bunların yanında;

Dua var
Hayranlık var.
Beğeni var.
Dilekler var.
Umut var.
Mutluluk var.

Bu 2. var listesi ilk listeden çok daha kalabalık olduğundan 
ve en başını DUA'lar çektiğinden BİZ VARIZ 
VE ALLAH ÖMÜR VERDİĞİ MÜDDETÇE VAROLACAĞIZ.

Dualarla yaşayacağız. Sevgilerle yoğrulacağız. Emekle yemeklenip, umutla yol alacağız.

Yazmak için yazdım.
Okumak için okuyun.
Ben beni yazmayı seviyorum.
Siz beni okumayı seviyorsunuz.

Dövüşüklü danış bu;)


Hiç yorum yok: