15 Ocak 2012 Pazar

KRALİÇE OLUYORUM SANIRIM:)

Şimdi ben kız annesi mi olacağım?

Anlatamadım. Paylaşamadım.
Vaktim pek olmadı.
Doktordan çıktığımız gibi Yalova'ya doğru yol aldık.

Şimdi evimizdeyiz...

12+5'te doktor randevumuza gittik, 15 dakika rötarlı olarak bizi odasına aldı.
Kiloma baktı ilk olarak.
4. ayda 2 kilo almışım sadece. İyisin dedi...
Tabi benim aklım ense kalınlığında ve cinsiyetinde...
Konuşuyor da konuşuyor...
İçimden ay bi sussa da bizi içeri alsa artık diyorum...
O sıra telefonun çantamda titreyip duruyor. Arayan arayana...

Odaya geçtik, uzandık yatağa...
Kalbim güp güp güp atıyor, yutkunamıyorum.
Doktor oturdu ve başladı o buz gibi aleti karnımda gezdirmeye.
Sağ tarafa doğru bastırdı.
Evet ben sağ tarafımda hissediyordum varlığını, yanılmadım.
Allahım en son gördüğümüzde fasülye olan bebeğimiz resmen küçük bir insan modeline dönmüş.
Kolları, bacakları, parmakları, gözleri, ağzı burnu, kafası...
7 cm olmuş bizim küçük sıpamız.
Ense kalınlığına baktı şükürler olsun normal olduğunu söyledi, derin bir nefes alıyordum ki,
yanında bulunan asistanına sence ne diye sordu.
Ben o sırada ''aaa pipiyi gördüm ben '' diye bağırırken güldü ve asistan ''kız'' dedi. Diktim kafamı kalbim gümlemeye devam etti.
Doktorum '' evet kız, duruşu, pozisyonu itibariyle kız gibi gözüküyor''
Tufan '' Yüzde kaç?''
Doktor:: Yüzde veremem ama tahminlerimde yanıldığım hiç görülmemiştir.
Fakat %100 olarak 13 Şubat'ta söyleyeceğim'' dedi.


Şimdi biz Duru dedik bir kere...
Kızım demeye başladık sevinçle.

Ama kendi haftasından 2 gün ileride kız gözüken bebeğim için 1 ay sonra ya ''erkek'' derse:)
Komik olur:)
Ondan henüz pek bir şey almayı düşünmüyorum.
Türlü hikayeler dinliyorum.
Değişebiliyormuş.
Ama bizim doktorumuz için ''yanılmaz'' diyorlar.
Kendine güvenli.

Ama ya 'ben pipiyi gördüm'' diye bağırdığım için kız dediyse?
Hani erkek deyip kız çıkanlar çok oluyormuş ya o yüzden kız dediyse?

Erkek olsun kız olsun bizim olsun, ama insan alıştırıyor kendini.

Şimdilik Duru Deniz kızımızla gayet mutluyuz.
Onun için hayaller kurup, planlar yapıyoruz.
Genç kızlığını bile hayal ettik biz:)

Sağlıklı olsun benim minik kızım...
Güzel kızım.
Prenses kızım.

Beni kraliçeliğe transfer ettiren kızım:)








Hiç yorum yok: