23 Şubat 2012 Perşembe

AŞKIMIZIN İLK SAF, TEMİZ MEYVESİ KARARSIZLIKLARIMIN ZİRVESİ:)

Kararsızlıklarımın kararlarını verdim...
Doğumu nerede yapacağım, Duru kızımın ikinci adı ne olacak?
Allah'tan bir mani çıkmadığı sürece kafamda netleştirdim.

Doktorumdan vazgeçemeyeceğim ve İstanbul'da doğum yapmak, gitmek, gelmek bizi bayağı zorlayacağı ve evimden çok fazla uzak kalacağım için İzmir'de kalmaya karar verdim.
15 gün izin alabilen annemle beraber doğumdan 1 hafta 10 gün sonra İstanbul'a geleceğim Allah nasip ederse. Çok zorlu, yoğun bir süreç bizi bekliyor farkındayım ama ben doğumdan sonraki süreci burada geçiremeyeceğimi az çok tahmin edebiliyorum.Bir kadının doğumdan evvel ve hemen önce annesine çok ihtiyacı oluyormuş. Tecrübeli arkadaşlarım sağolsunlar benimle deneyimlerini paylaştılar...
Gerek temizlik olsun, gerek dertleşme, gerek nazını, kaprisini çektirmek için olsun, en rahat edebileceğin yer annenin ve kocanın yanı oluyormuş. Gözlerimi kapattığım zaman gözümün önüne gelen görüntüleri seçebiliyorum. Yeri geliyor heyecanlanıyorum, bazen korkuyorum, endişeleniyorum, sıkılıyorum, sıkılmıyorum, tuhaf tuhaf türlü türlü duygular yaşıyorum.

Bu tuhaflıkların arasında en çok da annemi özlüyorum. 
Ve gerçekten anneliği hissettiğim şu günlerde, anneme ihtiyaç duyuyorum.
Kendime bile tahammülümün olmadığı anlarda annemi yanımda hayal ediyorum.
Herkesin annesi kendine ama ben annemi sevmem bir kenara HAYRANIM ona!!!

Şimdi kızım oluyor. Biliyorum zorlu bir o kadar keyifli bir süreç bizi bekliyor.
Çatışmalar, kapışmalar, yasaklar, asilikler... Ve daha neler neler.
Üzdüğüm kadar üzülürsem, ben annem kadar güçlü olabilir miyim bilmiyorum.
Allahım annemin tahtı benim bahtım olsun diye boşuna yazmamıştım ben günün birinde...

Neyse duygusal terminatörlüğümü bir kenara koyup isme geçelim:)

Kızımın bir ismi belliydi zaten. DURU...
İkinci ismi için DENİZ diyorduk fakat ben ikisininde aynı harfle başlamasını istemediğimden, ve daha AZ kullanılmış bir isim olmasını arzu ettiğimden uzun araştırmalar sonucunda kararımı verdim.
Rüyama herhangi bir isim girmediği sürece artık değiştireceğimi pek sanmıyorum. 

İki isim yanyana geldiğinde bütün olarak o kadar güzel bir anlam taşıyor ki...

DURU BELİS BAĞCI

BELİS: Aşkın ilk meyvesi:)

Yeriz biz o saf, temiz meyveyi, Duru Belis'i :)

Aslında otursam daha neler yazarım neler...

Öperiz güzel nanaklarınızdan.

Şimdilik bu kadar:)



Hiç yorum yok: