14 Şubat 2012 Salı

BUGÜN SEVGİLİLER GÜNÜ AMA ''HER GÜN'' SEVENLERİN GÜNÜ

Sevgililer günü...
Aslında kızmıyorum böyle günlere.
Sevgi sadece 1 güne sığmaz ama haykıramayanlar, yalnızlar,
platonikler için yapılmış bir gün gibi geliyor bana.
Çünkü nerede sevgilisi olmayan, yalnızlıktan bunalan, terk edilen insan varsa bugünü aylar öncesinden bekler. Hatta bugün yalnızsa, gelecek senenin sevgililer gününün hayalini kurmaya başlar.

Sevgililer günüyse ne olmuş anasını satayım!
İlle bugün mü hediye alınmalı sevgiliye?
Hem de dün alabileceğin fiyatın bugün x2 olacağını bile bile...

Sevgi; sevgililer gününe sığabilecek bir şey değildir.
Sevgiyi 365 güne zor sığdırırken insan 1 günde kutlanmasını beklemek ahmaklıktır.
Ama işte hepimiz ahmağız. Kutluyoruz bir şekilde...
Ayak uyduruyoruz toplumun bize dayattıklarına.

Tanışma günümüz
Kaynaşma günümüz
İlk öpüştüğümüz gün
Sözlendiğimiz gün
Evlilik yıldönümü
Yılbaşı
Sevgililer günü
İlk ayımız
2. ayımız
3. ayımız
17. ayımız
39. ayımız

Böyle uzar gider bu...

Bugünü hatırlamayan insanlar olduğunda yanımızda küplere biner, sevilmediğimizi düşünürüz.

Oysa insanlar 1 gün değil 1 ömür sevilmek ister.

Bana soracak olursanız SEVGİLİLER GÜNÜ'nde sevgilin ne yaptı senin için diye?
Size benim sevgilim beni 1 ömür sevmeye 16 Temmuz'da söz verdi.
Beni her gün bir önceki günden daha fazla seviyor.
İlle çiçek böcekse zaten benim sevgilim sevgliler gününü,
yıldönümü, ay dönümü , kıl dönümü vs beklemiyor...
Önemli olanda bu zaten.
Şimdi sevgililer günü bizim için önemsiz mi?
Evet önemsiz!
Dayatılan bu günü kutlamayacak mıyız?
Elbette kutlayacağız.
Ama bugüne özel değil, her günkü gibi, ilk günümüz gibi, son nefesimizde olacağı gibi...

Unutmadan 'her gününüz sevgililer günü tadında kutlu olsun ki, ömrünüzün sonuna kadar geçireceğiniz her an mutlu olsun''...

Hem sizin hem bizim için.


Sevgililer, sevgisizler, sevimsizler, seviyesizler, sevilenler, sevilecekler, sevişenler, sevişgenler

Hepinize bol bol SEVGİLER...


Hiç yorum yok: