13 Şubat 2012 Pazartesi

HOŞGELİYORSUN DURU KIZIM...

KIZIM...

Evet sana artık doya doya, bağıra bağıra KIZIM diyebilirim.
Bugün doktor amcan senin %100 kız olduğunu söyledi baban
ve bana...

Dünyayla tanışmana az kaldı yavrum.
Ana rahmine düştüğün ilk andan bugüne kadar geçen süreyi bir kez daha yaşadığımızda sen Allah nasip ederse babanla benim kucağımızda olacaksın.


Ben çocukken evcilik oynardım.
En çok oynnadığım oyundu gelincilik ve annecilik...
Annecilik oynarken hep kızım olurdu benim.
Kıvırcık kara saçlı, renkli gözlü, azıcık fenalık topu, güzel, şirin, yaramaz bir bebeğin annesi olurdum.
Şimdi gerçekten anneyim.
Senin annenim...
Sen babanla bizim yemeye kıyamayacağımız meyvemizsin.
Sen bizim meleğimizsin.
Sen annen gibi prensessin...

Yaz kızı olacaksın meleğim.
Güneş bizi yakarken sen güneşten bile çok aydınlatacaksın bizi.
Gecelerimizi bile...

Seni kucağıma aldığım an en sevdiğim olacağını biliyorum.
Babanın en sevdiği olacağını biliyorum.
Çünkü sen henüz doğmadan bile bizim en sevdiğimizsin.
Nasıl bir dünyaya geldiğinin önemi yok, nasıl bir aileye geldiğinin önemi çok yavrum.
Sen seni çok sevecek, senin için hiç bir fedakarlıktan kaçınmayacak deli bir anne, deli bir babaya sahipsin.
Annen gibi çok sevileceksin. Anneannen gibi anne olacağım sana.
Benim gibi üzeceksin belki sende beni.
Ama sende benim annemi sevdiğim gibi sev kızım beni...
Çünkü sevgi denen o şey var ya, o kadar güçlü bir şey ki... Tarifi yok.
Çatışırız, dalaşırız, anlaşamayız, ama sadece birbirimizin dilinden anlarız, birbirimizin ellerini tutunca cenneti anlarız...

Benim gibi herkesi sev, benim gibi yağmurları sev, benim gibi ezan sesini sev.
Benim gibi babanı sev.
Baban gibi güçlü ol, baban gibi dürüst ol, baban gibi Allah'tan kork.
Baban gibi anneni sev.

Bizi seçme hakkın yoktu ama bizi sev kızım.
Çünkü biz seni çok seviyoruz.

Hayata yenilme.
Arkadaşların çok olsun ama dostun olarak hep beni bil.
Çünkü ileride bir gün yüzleşeceğin bu durum seni çok üzer...

Her önüne gelene güvenme, sırrını verme.
Sırrını saklayabilecek tek insan ben olacağım bunu asla unutma güzel kızım.

Annemden uygulayamasam da öğrendiğim ne varsa sana öğreteceğim.

Şimdi en güvenli yerde, sıcacık bana sımsıkı sarılarak yaşıyorsun. Ama hayat böyle güvenli olmayacak...
Bu denli güvenli olmayacak bu hayatta baban ve ben seni koruyabilecek miyiz bütün kötülüklerden, ve seni kusursuz bir insan olarak yetiştirebilecek miyiz?
Şimdi düşündüklerim bunlar...

Hata yapmayan insan hatasızlığı yaşayamaz kızım. Elbette sende hatalar yapacaksın. Yanlışların olacak.
Başkaları yüzünden ya da kendi yüzünden...
Her acı, her göz yaşı, her kazık, her yanlış, seni doğruya götürecek ve hata yapmamayı ya da en aza indirmeyi öğreneceksin. Hiçbirimiz dört dörtlük insanlar değiliz. Ama dört üçlük olabiliriz...
Sen hiç ağlama meleğim.
Kimseler seni üzemesin.
Sende kimseleri üzme.

Kimseyi kıskanma annen gibi...
Ailesinin bir tanecik prensesi olan sen de benim gibi sadece babanı kıskan annenden...

Tavsiyeye ihtiyacın olursa, kimsenin tavsiyesine kulak asma.
En doğrusunu sana annen ve o tertemiz yüreğin gösterir melek yüzlüm...

Geçmişimizde sadece bir hayaldin, şimdi plan, bir kaç ay sonra gerçek olacaksın.
Gelecekte okuyacağın bu yazıyı ben geçmişte yazmış olacağım.
Belki olurum belki olmam, sıralı değildir ölümler...

Sen sadece sen ol kızım.Güçlü ol.
Masumiyetinle bütün çirkinlikleri güzelleştir annecim.


Allah korkusu olmayanlardan kork, babana aşık ol, anneni dost bil,
zaten yeter...

Seni çok ama çok seviyorum DURU DENİZ'im.



1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bir süredir takip ediyorum ama gezinmek bugüne kısmetmiş :)
Benim adım da Deniz ve ben ismimin özel olduğunu düşünmüşümdür belki de herkes gibi :) Adımın özelliğini de taşıyorum aynı zamanda. Bazen çok sakin ve durgun olabilirken bazen gözlerimden ateşler çıkarıyorum dalgalanıyorum :) Hayırlısı ile kucağınıza almak nasip olur inşallah...