14 Ağustos 2011 Pazar

Baba Evi Unutulmaz Koca Evi Bırakılmaz

Güzel...
Baba evindeki hayatımla kıyaslamak istemiyorum.
Ama özel ama çok güzel...
Evlilik korkutmasın kimseyi.
Sorumluluğun artıyor evet, tek kişilik değil 2 kişilik düşünüyorsun artık evet,
e zaten 2 kişilik yaşamak için onca sevgili değiştirmiyor musunuz?

Mutluyum...
Sorun yaşamıyor muyum sanıyorsunuz? Elbette yaşıyorum, yaşıyoruz.
Birimiz yıllardır tek yaşayan diğeri baba evinde mutfağa yemek yemeden yemeğe giren  farklı ama duyguları aynı 2 insanız. Henüz birbirimizi aynı çatı altında tanıma aşamasındayız. Fakat ben çok doğru bir seçim yaptığım için kendimi inanılmaz şanslı hissediyorum. Kocam, babam gibi, kocam anam gibi. Bana onların yakınımda olmadığını hiç hissettirmiyor. Bütün ihtiyaçlarımı, bütün isteklerimi ben düşünmeden evvel düşünüyor. Arada uyuduğu zaman kızıyorum ona ama çok yoruluyor ve sonra kıyamıyorum...

Tartışıyoruz...
Mesela borcamı alıp içine çekirdek çöplerini atmaya başladığını gördüğünde deliriyorum. Uyurken ufacık bir sese zıplayarak kalktığında aklım çıkacak gibi oluyor ve onu boğmak isteyebiliyorum o an... Çorapları ve üzerinden çıkardıklarını yerde gördüğümde annemin sinirinde ne kadar haklı olduğunu anımsıyorum ve sesi kulaklarımda çınlıyor. Bende bağırıyorum... Söğüş severmiş efenim ben büyük kesiyormuşum domatesleri. Çok kola, gazoz içiyor midesine zarar vermesinden korkuyor yine sinirleniyorum. Didişiyoruz. Küsüyoruz. Ama çabuk barışıyoruz.

Sanırım biz hala flört ediyoruz. Birbirimize notlar yazıyoruz. Sürprizler yapıyoruz.
Beraber temizlik yapıp, beraber yemekler hazırlıyoruz.

Ben bazen ağlıyorum. O bana kızıyor. Ağlamamı hiç istemiyor.
Ben bazen kahkahalar atıyorum. O da benimle gülüyor. Hep gülelim istiyor.

Baba evimi değil de babamı ve annemi özlüyorum. Ev yine ev, yine prensesim, yine el üstndeyim.
Yine düşünülüyorum...
Tek bir farkla; BEN ARTIK KLOZETLERİN İÇİNİ BİLE TEMİZLİYOR, KÜVETİN İÇİNDEKİ SAÇLARI TOPLUYORUM:)

NOT: Anneme düşman değildim ama onca sene rahatlığımdan ve üşengeçliğimden bi işe el sürmediğime pişmanım...

SIKIYSA ŞİMDİ ÜŞENEYİM, BOLSA ŞİMDİ RAHAT EDEYİM:)

Hiç yorum yok: