13 Ağustos 2011 Cumartesi

Ben Evlenmişim be...

27 gün olmuş...
Ben gelin olalı,
Kınalarım henüz çıkmış ellerimden.
Ben yeni şehrime geleli 27 gün olmuş.
Ben ailemi özlemeye başlayalı 27 gün olmuş.
Ben kocama kocam diyeli 27 gün olmuş.
Ev işleriyle tanışalı 27 gün olmuş.

Ben evlenmişim be...
Yaşım kadar günü geride bırakmışız.
Dün gibi 120'den geri saydığımız günler.
Ne çabuk geçiyoruz zamanın üzerinden, zamanın geçmesinden ziyade...

Evleniyoruz, mutluyuz, evlendik daha mutluyuz.

Şimdi,

Evlilik nasıl gidiyor diye soruyor herkes. Korkuyor kimi, kimi istemem yan cebime koy'da, kimi aradığını bulamıyor, kimi özgürlüğünden ödün vermek istemiyor ya da onun altına sığınıyor, kimi evlenmiş mutsuz, kimi boşanmış...

Bundan nasılsınız demek yerine ''evlilik nasıl gidiyor'' diye soruyorlar.

Evlilik iyi gidiyor , büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden, yaşıtların yanaklarından öpüyor.

Begüm Bağcı